zaterdag 7 februari 2015

Butterfly Basics

Afgelopen week heb ik niet zoveel geknutseld. We zijn aan het verbouwen op de zolder en daardoor was het een beetje rommelig. Maar ik ben erg blij met mn nieuwe "stempelkamer"! Alles is opgeknapt en ik heb een nieuw bureau, wat groter dan de vorige. Nu alleen nog een kast en iets voor mijn punchen. Maar ik kan in ieder geval weer rustig hobby-en.

De onderstaande kaart was mijn project van vanmiddag. Het stempelset "Butterfly Basics"" is zo veelzijdig! Het stempelset had ik al  en ik dacht dat ik de bijbehorende framelits niet nodig had. Nou ik ben blij dat ik ze nu wel heb! Ik vind het echt een mooi effect zo met de vlinder. De gebruikte Stampin'Up! materialen vind je onderaan dit bericht.
Groetjes!

Built for Free Using: My Stampin Blog

Geen opmerkingen:

Een reactie posten