dinsdag 17 februari 2015

Stempelset By the tide


Ik ging via internet inspiratie opdoen voor het Stampin'Up! stempelset "By the tide", en toen kwam ik wel een heel leuk idee tegen!
Op deze kaart zit een zakje met haargel verwerkt voor het ''water-effect''. En het is veel simpeler dan ik dacht, en een idee dat ik zeker ga onthouden.

                                     

De kreeft is uitgeknipt en achter het plastic geplakt.


                                Aan de binnenkant van de kaart heb ik een stukje whisper white papier                                                    geplakt en dit bestempeld.


                          De gebruikte Stampin'Up! materialen vind je onderaan dit bericht.
                        Fijne dag vandaag! En wil je wat vragen, bestellen, mail gerust naar                                                                       createitwithstampsblog@gmail.com
Built for Free Using: My Stampin Blog

Geen opmerkingen:

Een reactie posten