zaterdag 28 maart 2015

Mini treat bag thinlits die

                                                                     

Voor dit zakje heb ik de "mini treat bag thinlits die" gebruikt. Je kunt er diverse formaten zakjes mee maken. Door middel van wat foto's wil ik laten zien hoe het gemaakt is.

                                  Met de bigshot heb ik 2 keer de grootste thinlist gebruikt.   



Daarna heb ik een extra vouwlijn gemaakt aan de zijkant. Ril deze niet helemaal door tot onderaan. Ik deed dat wel maar dan is het lastiger om de bodem aan te passen. 
Knip ook het stukje af wat uitsteekt aan de bovenkant, zodat het gelijk is aan het brede stuk



   Daarna heb ik de 2 stukken aan elkaar geplakt en moest de bodem/onderkant aangepast worden.
   Doordat je een groter zakje maakt, is de bodem te klein. Door er een op maat gesneden stukje        papier op te plakken, kwam het toch nog goed ;)









Het zakje heb ik versierd met een stukje designpapier wat ik bewerkt heb met de "edge border" punch. Met de label punch heb ik een labeltje gemaakt en de tekst "for you" komt ook uit de "mini treat bag dies" Er zitten veel extra thinlits bij!


Onderaan dit bericht kun je alle materialen vinden die ik gebruikt heb. Heb je vragen, wil je een bestelling plaatsen? Stuur gerust je mailtje naar createitwithstampsblog@gmail.com
                                                       Fijn weekend nog!
                                                       







Built for Free Using: My Stampin Blog

Geen opmerkingen:

Een reactie posten