woensdag 25 maart 2015

Weekly Deals en nieuwe workshop!

Elke dinsdagavond ben ik al nieuwsgierig naar woensdagmorgen om de Weekly Deals. En deze keer zijn ze écht heel leuk! Weet je waarom? Het papier is heel mooi maar ook de envelope punch board zit erbij! Echt een heel leuk en handig product voor enveloppen/doosjes, kortom je kunt er heel veel mee. En daarom ga ik er een workshop mee doen.

Dinsdag 31 maart plaats ik een verzamelbestelling. En is het ook gelijk de laatste bestelling waarbij je bij iedere €60,- een artikel uit de Sale a Bration mag kiezen.

                                   

Donderdag 9 april geef ik de workshop "envelope puch board". Wil je tijdens je workshop je eigen punchboard? Geef het dan door voor 31 maart. 
Kosten: €22.50 Incl je eigen punchboard. En anders kost de workshop €6.50 en gebruik je mijn punchboard. 
Datum/tijd: Donderdagavond 9 april van 19:45 - 22:00
We gaan deze avond verschillende leuke dingen maken met de punchboard. Geef je op via createitwithstampsblog@gmail.com







                                                                  Fijne dag!

                                                                   Corliene

Geen opmerkingen:

Een reactie posten