donderdag 30 april 2015

Butterfly Basics


Voor deze kaart heb ik het stempelset Butterfly Basics gebruikt. Vlinders en bloemen zijn mijn favorieten om mee te stempelen!
Eerst een stukje whisperwhite bestempeld met de "honigstempel" voor een achtergrond. Dit heb ik met de kleur bermuda bay gedaan. Wel eerst 3x afgestempeld en toen pas op het whisperwhite. Zo blijft het echt een achtergrond. Randen zijn gestempeld met blushing bride, blad met old olive.                 
                                            

                                                                                                                                                                                                                                                                                         



                                                                                                                  

De bloemen heb ik ge-embosd met embossingpoeder. Het geeft altijd een mooi effect.



De vlinder heb ik gestanst uit bestempeld papier. Daarna nog 2 vlinders gestempeld en gestanst en deze op de kaart geplakt.



Onderaan dit bericht kun je alle materialen vinden die ik heb gebruikt, Heb je vragen? Stuur gerust een mailtje naar createitwithstampsblog@gmail.com

Built for Free Using: My Stampin Blog

Geen opmerkingen:

Een reactie posten