donderdag 16 april 2015

Large box envelope punch board

Vandaag wil ik een doosje laten zien. Nouja doosJE, ik ging op internet zoeken naar een "large box envelope punch board". En zodoende kwam ik op de site van een Canadese demo. Hier staat het patroon van mijn box. De link naar het bericht vind je HIER .

Omdat er iemand in mijn familie zwanger is, wilde ik een klein cadeautje geven. Dus heb ik een doosje gemaakt en daarin 3 spuugdoekjes van de Hema gedaan. Het doosje heb ik simpel gehouden, (eerlijk: ik had niet zo heel veel tijd ;) )kaartje erbij en het is leuk om weg te geven. 


                                                                                                       

                                     

                  Dit kaartje heb ik erbij gedaan, gemaakt met de note cards en envelopes.

                                                        

De stempelsets die ik gebruikt heb is Something for baby, en de tekst komt uit een Sale a Bration set.
Verder een stukje uit all abloom DSP, en een stukje lost lagoon, gepuncht met de scallop edge boarder punch. Een overzicht van de gebruikte materialen vind je onderaan dit bericht.





Built for Free Using: My Stampin Blog

Geen opmerkingen:

Een reactie posten