zaterdag 4 april 2015

Stacked with love DSP kaart

Het papier uit Stacked with love DSP vind ik zo leuk dat ik daar echt een kaart ermee verzin. Zo ook deze.

Het achtergrond papier en het geschulpte randje komen uit het DSP. Alle randen heb ik afgehoekt met de Project life corner punch. De bloem heb ik ingekleurd met een blender pen. Omdat de blendabilities niet meer leverbaar zijn, wilde ik een andere manier laten zien van inkleuren. 


Ik had eerst de bloem gestempeld met memento inkt. Daarna heb ik flink in mn inktpad geknepen zodat er een afdruk ervan in het deksel staat. Als je er met de blenderpen overheen gaat, neemt deze de inkt op. En zo kun je dus kleuren in al de kleuren van je inktpads. 
Per blad heb ik ze ingekleurd.
Bedankt voor je bezoek aan mijn blog, heb je vragen of wil je een Stampin'Up! bestelling plaatsen? Stuur een mailtje naar createitwithstampsblog@gmail.com

Fijne dagen!








Built for Free Using: My Stampin Blog

Geen opmerkingen:

Een reactie posten