dinsdag 23 augustus 2016

Gift bag punch board Stampin'Up!

Hoi

Zo de vakantie is weer voorbij voor ons! Zoonlief voor het eerst naar school dus weer een nieuwe fase!

Vandaag wil ik dit doosje/zakje laten zien.



Ik had voor iemand suikervrije (bananen) koekjes gebakken. En maakte er een doosje bij met de Stampin'Up! gift bag punch board. 


Op de foto niet heel duidelijk te zien maar ik heb het doosje bestempeld met een stempel uit het Nederlands Stampin'Up! set Recht uit het hart.



"Created in my kitchen just for you" staat er op het label.
Deze tekst, en nog veel andere leuke teksten voor op je handmade projecten, komt uit het Stampin'Up! set "Better than email"

Vandaag gaan de Najaar/winter catalogussen op de post! Heb je de afgelopen tijd een bestelling bij me gedaan? Dan vind je de catalogus 1 dezer dagen in de brievenbus! 
Heb je geen bestelling gedaan maar wil je er wel een catalogus ontvangen? Tegen verzendkosten stuur ik je er 1 toe.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten