maandag 7 november 2016

Stampin'Up! Onstage'16 - Kaartje


Afgelopen zaterdag heb ik een leuke en gezellige dag gehad in de Westergasfabriek in Amsterdam.
Hier werd een evenement gehouden voor alle Stampin'Up! demo's in Nederland. En ik was er voor het eerst bij!
Veel leuke mensen ontmoet, leuke kadootjes gekregen en ook een aantal Stampin'Up! producten....uit de nieuwe voorjaarscatalogus!! Ja ik weet het, eerst komt Kerst nog ;) Maar ik ben heel enthousiast over de volgende catalogus! De nieuwe producten mag ik nog niet showen maar dat komt wel. Nog even geduld! 

Vandaag wil ik ook dit onderstaande kaartje laten zien.


Gemaakt met het set "The wilderness awaits" (vos) en "Lovely as a tree" (bomen).
De vos heb ik gestempeld met stazon inkt op aquarelpapier en daarna ingekleurd met de aquapainters.



Fijne avond nog!
Groetjes 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten