donderdag 12 januari 2017

Guy Greetings - Traveler

Hoihoi,

Op blz 114 en 116 van de Stampin'Up! jaarcatalogus vind je 2 geweldige sets om mannenkaarten mee te maken! De auto stempel komt uit het set "Guy Greetings" en is verkrijgbaar in photoplomer, clear, en de houten variant.
Ik ben erg fan van deze set!


Onderstaande kaart heb ik gemaakt met het set "Traveler". De achtergrond is gemaakt met de stempel "Hardwood". Een super handige achtergrond stempel, voor als je even geen gekleurd of gewerkt papier bij de hand hebt.




 En dan als toegift nog een kaart met de tractor stempel uit het Stampin'Up! stempelset "Harvest Blessing". Helaas is dit set niet meer te koop en heb ik 'm zelf ook niet in mn bezit. Maar ik mocht 'm een poosje gebruiken van een mede Stampin'Up fan. ;)


Leuk dat je (weer) een bezoekje aan mijn blog bracht! Laat gerust een berichtje achter ;).
Voor het bestellen van je Stampin'Up! producten kun je me een mailtje sturen op createitwithstampsblog@gmail.com of gebruik het contactformulier, deze vind je links op mijn blog.
Ook voor informatie over (de materialen) Stampin'Up! mag je me mailen!

Fijne dag nog! 
Corliene

Geen opmerkingen:

Een reactie posten