donderdag 11 mei 2017

Beterschap kaarten -Stampin'Up! Fruit stand design papier

Goedemorgen!

Op deze zonnige ochtend weer eens tijd om iets op mijn blog te plaatsen! Zoonlief naar school, andere zoonlief slaapt weer en dochterlief fietst buiten dr zoveelste rondje al :)
Ik maakte onlangs een aantal "Beterschap"" kaarten.


Ik vond dit design papier zeer geschikt ervoor. Het is het "Fruit stand" DSP met allemaal vrolijke kleuren en diverse printjes met fruitsoorten!

 De tekst "Beterschap heb ik gemaakt met het stempelset "Labeler alphabet". Super handig om een tekst te creĆ«ren. De tekst "Snel weer beter worden" komt uit het Nederlandse stempelset "Recht uit het hart" 
Onderstaand kaartje is lekker simpel maar daarom niet minder leuk toch?!


 Tegenwoordig maak ik minimaal 4-6x dezelfde! kaart. Ik verkoop de laatste tijd steeds meer kaarten en dan is het handig om een voorraadje te hebben! 
 Het papier "Fruit stand" is nu met korting te verkrijgen voor €10,80

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog! Voor vragen en bestellingen, stuur een mailtje op createitwithstampsblog@gmail.com

Fijne dag!!
Corliene 

1 opmerking:

  1. Wat een vrolijke beterschapskaarten, Corliene. Daar moet je toch wel van opknappen!

    BeantwoordenVerwijderen