donderdag 15 juni 2017

RAK - Kaartjes - Stampin'Up!

Hoihoi,

Nou ga er maar eens goed voor zitten want er komt een heuse kaartenshow aan! 
Op Facebook ben ik lid van de "Random Act of Kindness (afgekort: RAK) groep.
Dit is een groep met allemaal Stampin'Up! fans die elkaar "zomaar" een kaart sturen. En ik kan je vertellen, het is echt heel erg leuk als je "ZOMAAR" een kaart krijgt!
Het begint hier soms bijna een obsessie te worden, als ik de postbode aan zie komen sta ik nog net niet bij de brievenbus te wachten.. :) Nee hoor, valt wel mee.

En ze komen ook overal vandaan: Nederland, Canada, Amerika, Frankrijk, Duitsland en zelfs Australiƫ. Echt heel erg leuk!
Zelf stuur ik er iedere maand ook wel een paar, gewoon naar iemand die je niet kent maar als je Stampin'Up! allebei als hobby hebt, dan voel je je op 1 of andere manier toch verbonden.













1 opmerking:

  1. Wat super leuk. Ik zit niet op Facebook, zal eens kijken of er geen blog of forum is met een soortgelijke opzet!

    BeantwoordenVerwijderen