zaterdag 11 november 2017

Swaps Stampin'Up! OnStage 2017 Utrecht

Hoihoi,

Voor een Stampin'Up! evenement voor demonstratices maakte ik een aantal swaps.
Het evenement waar ik vandaag heen ben, is het Stampin'Up! OnStage. Dit jaar moesten we naar Utrecht. Goed te doen met de auto en met nog 2 collega demo's ging ik vanmorgen op pad!

Ik maakte 3 speciale swaps, eigenlijk zijn het meer kadootjes:
Deze waren voor: mijn upline Hélène en 2 downlines Ine en Rianne


Ik maakte een doosje met een deksel met daarin een (mini) potje Nivea creme. 



Het doosje kwam ik tegen via Pinterest en het komt bij Sam Hammond Donald, of misschien duidelijker gezegd; Pootles uit England, vandaan
Ze heeft er een duidelijk filmpje over, de link naar het bericht vind je HIER

*****


Het andere presentje wat ik maakte is ook een klein doosje alleen dan iets minder ingewikkeld ;)

Het idee kwam ik in mijn zoektocht naar mijn eerste project ook tegen. Alleen moest ik de maten aanpassen.




Beschrijving: 

Stuk cardstock van 10x16cm
Ril de kant van 10 cm op 2cm en 8cm
Het stuk van 16cm rillen op 5cm, 7cm,12cm en 14 cm.
Ik heb het bestempeld met het Stampin'Up! stempelset "Bloomin'Love"
En als sluiting heb ik de Stampin'Up! "tag topper" punch gebruikt met als sluiting een lintje.


In het doosje had ik een  mini knopper chocolade koekje of 2 toffees gestopt.
Ik hoop dat de ontvangers van mijn "swap" het ook een leuk idee vonden!
Volgende week hoop ik een klein verslagje van mijn belevenissen op OnStage te schrijven.


Groetjes!

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke swaps en cadeautjes!!
    veel plezier vandaag!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er allemaal super leuk uit, Corliene.
    En bedankt voor de beschrijving. Ga er zeker mee aan de slag!

    BeantwoordenVerwijderen