donderdag 2 november 2017

Workshop


Hoihoi,

Vanmorgen had ik een gezellige workshop hier thuis. Ik had een 2 kaarten en een klein projectje bedacht en daar hadden we echt de hele ochtend voor nodig!

We begonnen met deze kaart. Ik kwam een soort gelijke kaart tegen en vond het een leuk idee om het te combineren met de "Daisy delight" bundel. 

We gebruikten ook het daarbij horende papier. 


Het kratje is gemaakt met de "Wood crate" thinlits. Je kunt hier heel veel mee!


De volgende kaart was een zogenaamde watervalkaart. En het leuke daarvan was, ik had niet echt een voorbeeld, alleen een patroon. En uiteindelijk waren er 4 verschillende kaarten gemaakt!
Op de onderstaande foto zie je er 3 van de 4. Ik had veel verschillende stempelsets op tafel gelegd en per kaart zijn er soms wel 4 verschillende sets gebruikt. Leuk toch?!

Als laatste gingen we aan de slag met de pizzaboxjes. Daar passen precies kleine kaartjes in met een bijpassend envelopje. Super leuk voor aan bijvoorbeeld een kadootje of over een poosje aan een kerststuk o.i.d.


                                                         
            Het was een geslaagde ochtend!

1 opmerking:

  1. Kan me voorstellen dat het een geslaagde ochtend was. Wat een leuke projecten zijn er gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen